loading...
جوک و اس ام اس
Admin بازدید : 36 نظرات (0)

چن روز بودباتری گوشیم خراب شده بود هروق به بابام میگفتم بریم واسم یه باتری نو بگیریم منو می پیچوند دیشب بابام بهم گفـ: گوشی من و تو رو دوتاشونم تو یه روز گرفتیم چرامال من خراب نشده؟!بعدش گفت واسم چایی بریز بیار .
منم گفتم صبح من وتو باهم جایی خوردیم پس چرا من هوس چایی نکردم!؟!؟!؟
.
.
.
من._.
بابام:0
فک کنم مامانم توکره ماه باشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1780
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 385
  • بازدید ماه : 385
  • بازدید سال : 27,866
  • بازدید کلی : 105,594
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد فال حافظ

    دریافت کد فال حافظ