loading...
جوک و اس ام اس
Admin بازدید : 37 نظرات (0)

مامانم میگه بچه که بودی لاغر نبودی اتفاقا خوشکل و تپل مپل بودی برگشتم گفتم مامان مگه اتفاقی واسم افتاده گفت: دوسالت که بود داشتی راه میرفتی یهو داداشت زد زیر پاهات با سر رفتی تو دیوار ماهم قهقه میزدیم و میخندیدیم از بس که قیافت داغون شده بود عصبانی شدم پرسیدم دماغ رو هیچ چرا لاغر شدم گفت اونم که سال بعدش ما ناهار نداشتیم گریه کردی رفتی تو دستشویی پی پی خودت رو خوردی...منم دیگه واقعا کف کردم گفتم منو دکتر نبردید عایا گفت نه بابا تو امتحانای سخت تر از اینم با موفقیت رد کردی ه ه ه ه ه .
.
.
حالا بماند که فک پایینم جلو تر از فک بالا هست بهم نگفت فکر میکنم جایه چکش ازم استفاده کرده باشن...
فک و فامیله داریم عایا...
کمپین حمایت از فرزندان گم شده کجاست.؟؟؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1780
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 181
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 546
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 28,027
  • بازدید کلی : 105,755
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد فال حافظ

    دریافت کد فال حافظ