loading...
جوک و اس ام اس
Admin بازدید : 55 نظرات (0)

 یه وقت زشت نباشه جدید اردیبهشت 94

میگم یه وقت زشت نباشه من هنو فرق قاشق چایی خوری و قاشق مربا خوری رو نمیدونم

.

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه تنها کسی که تول منو تبریک گفت ایرانسل بود

 

.

.

یه وقت زشت نباشه فان جدید

Not a bad time for a new van

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه دولت این همه خودشو به در دیوار زد برای حذف یارانه ها ولی هیشکی انصراف نداد

.

.

یه وقت زشت نباشه

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه امام زمان یه عمره دنبال یاره و ما یه عمره دنبال یارانه

شرمنده ایم بخدا

.

.

یه وقت زشت نباشه فان جدید

Not a bad time for a new van

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه شوهر من روز زن برا مادرش ساعت خریده ولی به من یه تبریک خشک و خالی نگفته تا حالا

.

.

یه وقت زشت نباشه فان جدید

Not joke4u.ir for a new van

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه من خواهر شوهر ندارم

عوضش آرامش دارم

.

.

یه وقت زشت نباشه فان جدید

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه من دارم گوجه سبز ترش میخورم با نمک زیاااااااااد

تازه عمه هم ندارم

.

.

یه وقت زشت نباشه

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه ما پسرا همینجور الکی خوشیم و دخترا همینجور الکی غمگین؟؟؟؟؟

.

.

یه وقت زشت نباشه فان جدید

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه ۲ ماه دیگه کنکوره و من هنوز پای ثابت فیسبوک و اینستاگرامم

.

.

یه وقت زشت نباشه جوک فور یو

Not a bad time for a new van

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه داداش کوچیک من حروف الفبای انگلیسی رو از حفظه ولی الفبای فارسی رو تا ت بیشتر بلد نیست

.

.

یه وقت زشت نباشه

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه من سر کلاس معادلات تا حالا ۲۰ دقیقه مداوم بیدار نبودم؟

.

.

یه وقت زشت نباشه فان

Not a bad time for a van

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه من هنوز گوشیم ۱۱۰۰ ولی گوشی پسرم نوت ۴

.

.

یه وقت زشت نباشه

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه ۲ ماه از عید گذشته مامانم نمیزاره لباسای عیدمو بپوشم K

.

.

یه وقت زشت نباشه فان جدید

.

.

میگم یه وقت زشت نباشه کفشمو دو ماهه دارم میپوشم هنوز جا باز نکرده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام قسمت را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1780
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 269
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 495
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 860
  • بازدید ماه : 860
  • بازدید سال : 28,341
  • بازدید کلی : 106,069
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد فال حافظ

    دریافت کد فال حافظ